TOIMITUSEHDOT
YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA
Hehkuwellness.fi on verkkokauppa, jossa palveluiden myyjänä on HehkuWellness Oy, (y-tunnus 2900263-2).
Kaikki Hehku
Wellnessin -sivuilla olevat palvelut sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
1. OSTAMINEN JA VARAAMINEN
Palvelut ostetaan verkkokaupan Varaa-toiminnon ja maksuntarjoaja Checkout Finland Oy:n kautta, jonka jälkeen asiakas
saa tilausvahvistuksen ja Hehkukoodin antamaansa sähköpostiin. Jos tilausvahvistus jää saamatta, voi vika ilmetä
roskapostisuodattimissa, tai että sähköpostisi on täynnä. Tarkistathan sähköpostisi roskapostit ja roskakorin, ennen kuin
otat yhteyttä asiakaspalveluun. Tilausvahvistuksen yhteydessä asiakas saa sähköpostiinsa Hehkukoodin, jolla voi varata
ostamansa palvelun verkkosivujen kautta. Koodi on aina henkilökohtainen ja voimassa rajoitetun ajan. Voimassaoloehdot
ja koodiin liittyvät ohjeet toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.
2. PALVELUIDEN TUOTTAMINEN
Tuotamme palveluita yhdessä kotimaisten yhteistyökumppaneiden kanssa. Palveluita tuotetaan toistaiseksi ainoastaan
Suomessa. Asiakas sitoutuu jokaisen oston yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jos ostossa tai palvelun
tuottamisessa ilmenee ongelmia, ilmoitetaan asiakkaalle tästä ensisijaisesti sähköpostitse.
3. MAKSUTAVAT
Hehku Wellnessin kaikki palvelut ostetaan verkkokaupan kautta ja maksutapa valitaan oston yhteydessä. Poikkeuksena
Hehku Business palvelut ja muut erikseen laskutettavat ryhmämuotoiset palvelut. Hehku Wellness Oy:n maksuliikennettä
hoitaa Checkout Finland Oy. Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Säästöpankki/OmaSp, Danske
Bank, S-pankki, POP, Aktia, Handelsbanken ja Ålandsbanken), Jousto-, Collector- , Svea Ekonomi ja Mash- laskut tai
osamaksut, Tilisiirto/viitemaksu sekä Mobiilimaksutavat: Pivo, MobilePay ja Masterpass.
Maksut suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirtyy meille.
Käyttäessäsi muuta maksutapaa kuin verkkopankkia, hyväksyt samalla maksun tarjoavan palveluehdot, jotka löytyvät
palveluntarjoajien verkkosivuilta.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä
kysymyksiä,
pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Checkout Finland Oy:hyn tai muihin
palveluntarjoajiin :
Jousto laskut ja osamaksut:
www.jousto.com
DFC Nordic Oy / Jousto
Yliopistonkatu 29 b A, PL 710
20100 Turku
[email protected]
Collector laskut ja osamaksut:
www.collector.se/fi
Collector Credit AB
Porkkalankatu 20 A 4.krs, 00180 Helsinki
PL 79, FI-00101 Helsinki
[email protected]
Svea Ekonomi laskut ja osamaksut:
www.svea.com/FI/fi/start/
Svea Ekonomi Finland
Mechelininkatu 1 A, 00180 Helsinki
Asiakaspalvelu: +358 9 42423330
Ota yhteyttä: www.svea.com/FI/fi/kuluttajat/ota-yhteytta/
Mash laskut ja osamaksut:
www.mash.com/fi
Mash Finance Oyj
Helsinki
Asiakaspalvelu: 0800 – 94580
[email protected]
Mobiili- ja verkkomaksut:
Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A 33100 Tampere
[email protected]
0800 552 010 (0,00€/min)
www.checkout.fi
Hinnat näet kassalla ennen tilauksen hyväksymistä.
4. TOIMITUSAIKA
Palvelut ovat varattavissa heti, kun palvelu on ostettu. Poikkeavista toimitusajoista ja palvelun tuotantoon liittyvistä
viiveistä olemme suoraan yhteydessä asiakkaaseen tai tiedotamme poikkeuksissa nettisivuillamme ja/tai muissa
sähköisissä kanavissamme.
5. PERUUTUSEHDOT
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa
ostosta. Peruutusoikeus koskee vain palvelua, jota ei ole käytetty tai varattu. Jos haluat peruuttaa kaupan tai olet
muuten tyytymätön ostamaasi palveluun, olethan yhteydessä ensin sähköpostilla meihin [email protected] .
Peruuntuneen kaupan maksuhyvitys tehdään ilmoittamallesi tilille käsittelyajan jälkeen noin 2 viikon kuluessa
yhteydenotosta. Tämä peruutusoikeus ei koske yritysmyyntiä, jossa toimitusehdot määritellään sopimuskohtaisesti.