TOIMITUSEHDOT

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Hehkuwellness.fi on verkkokauppa, jossa palveluiden myyjänä on HehkuWellness Oy, (y-tunnus 2900263-2).
Kaikki Hehku Wellnessin -sivuilla olevat palvelut sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

1. OSTAMINEN JA VARAAMINEN

Palvelut ostetaan verkkokaupan Varaa-toiminnon ja maksuntarjoaja Checkout Finland Oy:n kautta, jonka jälkeen asiakas saa tilausvahvistuksen ja Hehkukoodin antamaansa sähköpostiin. Jos tilausvahvistus jää saamatta, voi vika ilmetä roskapostisuodattimissa, tai että sähköpostisi on täynnä. Tarkistathan sähköpostisi roskapostit ja roskakorin, ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun. Tilausvahvistuksen yhteydessä asiakas saa sähköpostiinsa Hehkukoodin, jolla voi varata ostamansa palvelun verkkosivujen kautta. Koodi on aina henkilökohtainen ja voimassa rajoitetun ajan. Voimassaoloehdot ja koodiin liittyvät ohjeet toimitetaan asiakkaalle sähköpostitse.

2. PALVELUIDEN TUOTTAMINEN

Tuotamme palveluita yhdessä kotimaisten yhteistyökumppaneiden kanssa. Palveluita tuotetaan toistaiseksi ainoastaan Suomessa. Asiakas sitoutuu jokaisen oston yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jos ostossa tai palvelun tuottamisessa ilmenee ongelmia, ilmoitetaan asiakkaalle tästä ensisijaisesti sähköpostitse.

3. MAKSUTAVAT

Hehku Wellnessin kaikki palvelut ostetaan verkkokaupan kautta ja maksutapa valitaan oston yhteydessä. Poikkeuksena Hehku Business palvelut ja muut erikseen laskutettavat ryhmämuotoiset palvelut. Hehku Wellness Oy:n maksuliikennettä hoitaa Checkout Finland Oy. Maksuvaihtoehtoina ovat verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Säästöpankki/OmaSp, Danske Bank, S-pankki, POP, Aktia, Handelsbanken ja Ålandsbanken), Jousto-, Collector- , Svea Ekonomi ja Mash- laskut tai osamaksut, Tilisiirto/viitemaksu sekä Mobiilimaksutavat: Pivo, MobilePay ja Masterpass.
Maksut suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirtyy meille. Käyttäessäsi muuta maksutapaa kuin verkkopankkia, hyväksyt samalla maksun tarjoavan palveluehdot, jotka löytyvät palveluntarjoajien verkkosivuilta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä,
pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Checkout Finland Oy:hyn tai muihin palveluntarjoajiin :

Jousto laskut ja osamaksut:

www.jousto.com
DFC Nordic Oy / Jousto
Yliopistonkatu 29 b A, PL 710
20100 Turku
[email protected]

Collector laskut ja osamaksut:

www.collector.se/fi
Collector Credit AB 
Porkkalankatu 20 A 4.krs, 00180 Helsinki 
PL 79, FI-00101 Helsinki
[email protected]

Svea Ekonomi laskut ja osamaksut:

www.svea.com/FI/fi/start/
Svea Ekonomi Finland
Mechelininkatu 1 A, 00180 Helsinki 
Asiakaspalvelu: +358 9 42423330
Ota yhteyttä: www.svea.com/FI/fi/kuluttajat/ota-yhteytta/

Mash laskut ja osamaksut:

www.mash.com/fi
Mash Finance Oyj
Helsinki 
Asiakaspalvelu: 0800 – 94580
[email protected]

Mobiili- ja verkkomaksut:

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A 33100 Tampere
[email protected]
0800 552 010 (0,00€/min)
www.checkout.fi

Hinnat näet kassalla ennen tilauksen hyväksymistä.  

4. TOIMITUSAIKA

Palvelut ovat varattavissa heti, kun palvelu on ostettu. Poikkeavista toimitusajoista ja palvelun tuotantoon liittyvistä viiveistä olemme suoraan yhteydessä asiakkaaseen tai tiedotamme poikkeuksissa nettisivuillamme ja/tai muissa sähköisissä kanavissamme.

5. PERUUTUSEHDOT

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa ostosta. Peruutusoikeus koskee vain palvelua, jota ei ole käytetty tai varattu. Jos haluat peruuttaa kaupan tai olet muuten tyytymätön ostamaasi palveluun, olethan yhteydessä ensin sähköpostilla meihin [email protected] . Peruuntuneen kaupan maksuhyvitys tehdään ilmoittamallesi tilille käsittelyajan jälkeen noin 2 viikon kuluessa yhteydenotosta. Tämä peruutusoikeus ei koske yritysmyyntiä, jossa toimitusehdot määritellään sopimuskohtaisesti.